SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(5) "85572"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "146699"["title"]=>string(33) "Spadek zysku Omnicom w I kw."["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2009-04-29 01:00:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "6"["id"]=>string(3) "208"["slug"]=>string(9) "raporty-3"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(7) "Reklama"["slug"]=>string(7) "reklama"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

Spadek zysku Omnicom w I kw.

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku zysk netto OmnicomGroup był o 21,2 procenta niższy w porównaniu z analogicznymokresem roku ubiegłego i wyniósł 164,5 miliona dolarów.

To drugi z rzędu kwartalny spadek zysku odnotowany przez holdingreklamowy, do którego należą m.in. agencje DDB, TBWA i BBDO. Jegoprzyczyną w głównej mierze był spadek nakładów reklamowychwynikający z globalnego kryzysu gospodarczego.

O 14 procent zmniejszyły się w omawianym okresie równieżświatowe dochody Omnicom: z 3,2 do 2,75 miliarda dolarów.

Na rynku amerykańskim dochody holdingu zmniejszyły się o 7,8procenta (do 1,5 mld USD), podczas gdy jego międzynarodowe dochodyspadły o 20,9 procenta (do 1,2 mld USD).

źródło: New Media Age

Dołącz do dyskusji: Spadek zysku Omnicom w I kw.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl