SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lek Afloflarmu na zaburzenia erekcji ze spotem wygenerowanym przez AI

Koncern farmaceutyczny Aflofarm prowadzi kampanię leku na zaburzenia erekcji Inventum Max z wykorzystaniem spotu wyprodukowanego przez sztuczną inteligencję. 

Reklama emitowana jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.

Aflofarm rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym Supermassive, specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max. 

Reklama promująca Inventum Max przedstawia animowane zwierzęta – barany, owcę i koguta – prowadzące humorystyczną rozmowę nawiązującą do produktu.

– Aflofarm przyszedł do z gotowym skryptem. Naszym zadaniem było więc przekucie pomysłu w finalną realizację: wypracowanie estetyki, dramaturgii spotu – w sposób przypominający pracę nad tradycyjnym materiałem reklamowym, jednak tylko przy użyciu AI – mówi Michał Kisielewski, chief creative officer w Supermassive.

 Sztuczną inteligencję Aflofarm wykorzystał w swojej kampanii reklamowej po raz pierwszy.

Kampania jest emitowana od stycznia 2025 w telewizji i mediach online. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Dołącz do dyskusji: Lek Afloflarmu na zaburzenia erekcji ze spotem wygenerowanym przez AI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl