2024-03-20
Oranżada Hellena oficjalnym sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
2024-01-30
„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” z szeroką kampanią w Internecie, telewizji i kinach
2024-01-17
Pracownia projektowa BIT CREATIVE w gronie klientów OKK! PR
2023-12-21
#Efekt1butelki, czyli o tym jak zainspirować konsumenta do znalezienia wewnętrznej motywacji do ekologicznych zachowań
2023-12-07
Moderna uznana za najsilniejszą markę branży farmaceutycznej w rankingu Top Marka 2023
2023-11-16
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
2023-11-13
Platige Image z kolejną prestiżową nagrodą za G’day the Short Film
2023-11-13
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej „Polskie słodycze na polskie święta” z nowym świątecznym akcentem
2023-10-19
Platige Image Studiem Postprodukcyjnym Roku wg Klubu Twórców Reklamy
2023-10-13
Tomasz Zwarzany Dyrektorem Sprzedaży Amiblu
2023-09-06
McCANN Poland z Grand Prix na Festiwalu The Gerety Awards 2023
2023-08-25
Platige Image prezentuje showreel 3D
2023-08-21
McCANN Poland z nową kampanią dla Mastercard Music z duetem Bedeos 2115 & Dawid Kwiatkowski
2023-08-01
Zostań EKObohaterem – kampania BIC na powrót do szkoły
2023-06-29
McCANN Poland nr 1 na świecie w rankingu Cannes Lions for Good
2023-06-20
McCANN Poland z największą liczbą nominacji na Cannes Lions 2023
2023-04-28
Specjalny font jako element kampanii? Nowatorski pomysł Puckiego Hospicjum
2023-03-22
Platige Image zrealizowało postprodukcję obrazu w nowej reklamie AXE
2023-03-16
McCANN i Mastercard z nową odsłoną kampanii dla platformy GdzieZamieszkac.com
2023-03-08
Uwiecznij nieśmiertelne słowa – zachęca Puckie Hospicjum im. Ojca Pio