Lidl, Action i Rossmann najchętniej wybieranymi sklepami w Polsce
Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat
Najsilniejsze reklamowo marki w internecie: Media Expert przed Temu i Allegro
Reklama online urosła o 16 proc. po trzech kwartałach 2024
W telewizji najmocniej reklamowane sklepy. Lidl i dwie inne sieci przed Biedronką
Polska reklama urośnie w tym roku o blisko 10 proc.
Lidl zwiększa przewagę reklamową nad Biedronką. Więcej wydają dwie inne firmy
Media Expert wydaje na reklamy więcej niż Temu (raport)
Polacy bardziej kochają marki dostępne finansowo niż luksusowe
Polska reklama na dużym plusie. Napędza ją digital
W TV Republika cztery razy mniej reklam, ale siedem razy więcej pieniędzy
Jaka będzie wartość polskiego rynku reklamowego na koniec roku? Prognoza Dentsu
Marketing w sektorze B2B to wciąż wyzwanie
Temu i Media Expert reklamują się najmocniej w internecie. Lidl w telewizji wyprzedza Carrefour i Biedronkę
Handel dalej motorem polskiej reklamy. Wzrost o 10 proc.
Telewizja buduje wiarygodność reklamowanej marki, prasa - zaufanie, a TikTok - popularność i sławę
Mężczyźni w reklamach zwiększają wartość marki i sprzedaż (raport)
11 proc. więcej na reklamę wideo. Internet zyskał dużo więcej niż tradycyjna tv
Starcom, Value Media i Zenith na czele domów mediowych w Polsce
Marketerzy obawiają się inflacji i spadku wydatków konsumenckich