Przetargowe tajemnice. Dlaczego w Polsce o przetargach więcej nie wiadomo niż wiadomo?
A gdyby tak w social mediach wszyscy musieli podpisywać się imieniem i nazwiskiem? Hejt nasz powszedni
"W powrotach do biur chodzi o poczucie władzy". Szefowie mówią "nie" pracy zdalnej
Czy ChatGPT daje ruch na stronach mediów? Wydawcy są zgodni
Na LinkedIn "grasują" pseudoeksperci. "Szkodzą całemu rynkowi"
Sądne dni dla TikToka. Czy spodziewana blokada w USA wpłynie na Polskę?
Dokąd zmierzasz Mediapanelu? Kiedyś wyrocznia każdego w branży, dziś jest już inaczej
Odpowiedź Mety na problemy Twittera. Nowa platforma rekordowo popularna w Polsce
Czy SEO naprawdę jest "SREO"? Wnioski po tekście Orlińskiego
Europejscy fact-checkerzy potępiają nowe zasady Mety. "Weryfikacja faktów nie jest cenzurą"
Dlaczego ciągle się oszukujemy, podając cennikowe stawki za reklamy? "Zakłamują obraz rynku"
Kto wymyśla i robi lepsze reklamy: człowiek czy AI? Zapytałam 14 ekspertów o konkrety
Maraton świątecznych reklam kończy się mdłościami. Jak robić reklamy, które nie zmęczą?
Trump ułatwi sprzedaż TVN? „Chętnie widziałby w Polsce odpowiednik Fox News”
Hit czy kit? Oceniamy TVP rok po wielkich zmianach. Jest dużo lepiej, ale...
Jaki kraj, taki marketing polityczny. Przyłapali fanpage o celebrytkach, który zmienił się profil o kandydacie PiS
15 pytań o Wirtualnych Mediach. Powiedz, co o nas sądzisz [ANKIETA]
Skargi na fałszywe e-sklepy. Chiński towar zamiast polskiego
Donald Trump i bigtechy. To będzie przyjaźń czy (nie)kochanie?
Ekspertka: Kampania prezydencka w USA była jedyna w swoim rodzaju