Opinie

  • Dyrektywa DSM „szansą na wyrównanie zachwianej równowagi rynkowej”

  • Wojciech Mann o Lady Pank i Kayah w TVP. "To było osiem lat dziury. Nagle wypełnimy ją tymi, którzy już byli?"

  • Wiosenne ramówki dużych telewizji ostrożne

  • Korekta trzyma się w papierze, w internecie gorzej

  • Eksperci chwalą zmiany w Kanale Sportowym. "Cenna refleksja"

  • Naczelny Kyiv Post: mieszkańcy Kijowa nie chcą ustępstw wobec Rosji i pokoju na jej warunkach

  • Bojkot Oleju Kujawskiego. "Konsumenci mogą być zmęczeni angażowaniem ich w kolejne formy protestu"

  • Krzysztof Stanowski krytycznie o badaniach oglądalności tv. „Obraża inteligencję reklamodawców”

  • Marcin Gudowicz na czele biura reklamy TVP. Trudny powrót po latach

  • Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej

  • Praca Start Tylko u nas