Zakaz pytań o Dagmarę Kaźmierską na planie "Tańca z Gwiazdami". "To nie jest program o niej"
Jak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność"
Sekielski nie będzie już naczelnym „Newsweeka”. „Dobry czas, choć pozbawiony wystrzałowych dokonań”
Polacy chcą, żeby platformy streamingowe dzieliły się zyskiem z twórcami
Różnice między exit poll a oficjalnymi wynikami wyborów. "Nasze modele nie zadziałały tak, jakbyśmy sobie tego życzyli"
Finisz kampanii samorządowej. Nad Wisłą trendy z USA
Dziennikarze przechodzą do PR. Bilet w jedną stronę?
Reakcja LPP po zarzutach ws Rosji: wizerunkowa "wtopa" roku
"Urbański nie żyje, a Mentzen zatrzymany". Plaga oszustw w mediach społecznościowych
Agnieszka Gozdyra „wali bombę prosto w oczy”
Dyrektywa DSM „szansą na wyrównanie zachwianej równowagi rynkowej”
Wojciech Mann o Lady Pank i Kayah w TVP. "To było osiem lat dziury. Nagle wypełnimy ją tymi, którzy już byli?"
Wiosenne ramówki dużych telewizji ostrożne
Korekta trzyma się w papierze, w internecie gorzej
Eksperci chwalą zmiany w Kanale Sportowym. "Cenna refleksja"
Naczelny Kyiv Post: mieszkańcy Kijowa nie chcą ustępstw wobec Rosji i pokoju na jej warunkach
Bojkot Oleju Kujawskiego. "Konsumenci mogą być zmęczeni angażowaniem ich w kolejne formy protestu"
Krzysztof Stanowski krytycznie o badaniach oglądalności tv. „Obraża inteligencję reklamodawców”
Marcin Gudowicz na czele biura reklamy TVP. Trudny powrót po latach
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej