Właściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Założyciel Iberionu w pierwszym wywiadzie od 7 lat: Nie mamy kompleksu innych mediów
"Nie lubię korpo bullshitu". Jacek Świderski o WP, TVN, Mediapanelu i kupowaniu innych
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie
Krajobraz po wojnach. Prezes Agory: Ta firma prawie się przewróciła, niewiele brakowało
Tropią clickbaity w mediach. "Jednego dużego gracza mediów nigdy nie złapaliśmy"
Więcej grzechów nie pamiętam. Jak newonce trafił z nieba do piekła i z niego wyszedł [WYWIAD]
Król Ryszard I. Szef Inforu: "Ja nie zwalniam ludzi, bo mam taki humor"
J jak... YouTube. "Zasada 8 minut to jedna z największych i najczęściej powtarzanych głupot"
Spowiedź SEOwca. "Presja walki o ruch wykańcza ludzi pracujących w portalach"
Nextbike: 2024 był rokiem renesansu rowerów miejskich
Paradoks Interii. Naczelny o walce o TOP1, przeklikach na stronę główną i patologiach [WYWIAD]
Anna Lewandowska wypowiada walkę fałszywym reklamom w social media
Ile tracą wydawcy na tym, że big techy wykorzystują ich treści? Prezes IWP otwarcie: grube miliony
Posłanka Razem o proteście mediów: nie możemy dawać się naciskom big techów
Celebryci a memy. „Są coraz bardziej kuriozalni, przerysowani, freakowaci”
Stanowski o podważaniu badań oglądalności tv, bukmacherce i zapraszaniu Grzegorza Brauna
Magdalena Bigaj: biznesowi nie opłaca się dbać o dzieci w internecie
Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska: Nie ścigamy się na kliki. Precyzyjnie oddzielamy tematy ważne od tych tylko ciekawych
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach