W lipcu sprzedaż tygodników opinii ponownie w dół. Najbardziej ucierpiał "Przekrój" i "Wprost". Zyskuje "Gość Niedzielny".
"Polityka" odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w lipcu 2006 - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 159 522 egz. (spadek o prawie 3 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 9 proc. spadek sprzedaży - do poziomu 149 251 egz.
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 146 719 egz. (spadek o 2,3 proc.).
Wynik "Przekroju" pogorszył się w czerwcu o 8,9 proc. - 64 846 egz.
Zobacz tabelę align=left>Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Nie 213507 99512 248010 106080