Badania2017-11-07

Marta Sułkiewicz kieruje sprzedażą globalną w Gemiusie

Marta SułkiewiczMarta Sułkiewicz

Marta Sułkiewicz awansowała na szefa sprzedaży międzynarodowej w Gemiusie. Z firmą związana jest od 2015 roku, ostatnio zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Sułkiewicz dołączyła do grona osób zarządzających Gemiusem w skali globalnej. Będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację globalnej strategii sprzedaży i marketingu firmy. W strukturach Gemius Polska dyrektorem sprzedaży jest Michał Włodarczyk.

Przez ostatnie 10 miesięcy Marta Sułkiewicz pełniła funkcję business development director of advertisers w regionie EMEA. Wcześniej zarządzała rozwojem i sprzedażą badania gemiusAdReal, które dostarcza informacji o sposobie konsumpcji reklam online przez użytkowników.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie 15-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności doskonaliła, zarządzając agencją interaktywną Sun House Media i działem reklamy w wydawnictwie AVT (wydającym głównie pisma specjalistyczne).

Jest absolwentką marketingu politycznego na Uniwersytecie Warszawskim, wykłada na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego.

Autor:jd

Więcej informacji:Marta Sułkiewicz, Gemius

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter