Telewizja 2025-03-25
1

Gemius ma zlecenie z TVP na blisko 1 mln zł

fot. Arsen Petrovych/TVP fot. Arsen Petrovych/TVP

Telewizja Polska wybrała firmę Gemius do pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. 
 

Gemius był jedyną firmą, która złożyła ofertę w przetargu Telewizji Polskiej na realizację tego zamówienia. Zaproponował kwotę 993 436,56 zł. 

Pomiar ruchu w witrynach internetowych ma obejmować zachowania użytkowników na witrynach internetowych oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych. 

Gemius zajmie się na zlecenie TVP także pomiarem treści multimedialnych audio i wideo, w tym spotów oraz bloków reklamowych emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali Telewizji Polskiej w aplikacjach, jak również materiałów wideo (wraz z reklamami) osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów TVP. 

Będzie też mierzyć kontrolowane przez publicznego nadawcę domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne, wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Polski. Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. 

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: TVP, przetarg, Gemius

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter