W marcu zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc. (zasięg All, w populacji Polaków 7-75) – wynika z najnowszych danych Mediapanel. Liderem rynku była firma reklamy zewnętrznej AMS SA.
Zasięg tradycyjnych nośników OOH (outdoor traditional) wyniósł w omawianym okresie 72,95 proc., natomiast cyfrowych (outdoor digital) – 87,13 proc. Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej wyniosła 29,2 mln, w tym 15,1 mln mężczyzn i 14,1 mln kobiet.
Outdoor był czwartym - po telewizji (99,96 proc.), radiu (98,12 proc.) i internecie (90,77 proc.) - medium pod względem zasięgu.

Liderem reklamy zewnętrznej była firma AMS SA z zasięgiem 89,08 proc. i liczbą realnych użytkowników 29,1 mln osób. Tuż za nią uplasował się Clear Channel z zasięgiem 53,14 proc. i 17,37 mln użytkowników. Podium zamyka Jet Line z zasięgiem 40,11 proc. i liczbą 13,11 mln realnych użytkowników.

Podstawą wyników są wszystkie objęte badaniem Mediapanel nośniki tradycyjne (OOH) oraz cyfrowe (Digital OOH).