Technologie2011-04-27

Dialog wprowadził usługę wideomonitoringu

Dialog włączył do swojej oferty internetowej usługę wideomonitoringu dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Wideomonitoring umożliwia abonentom wizyjne monitorowanie domu, mieszkania, biura lub innego wybranego do nadzoru pomieszczenia, a podgląd monitorowanego obiektu można uzyskać z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie za pośrednictwem internetu. Obraz może pojawiać się także na wyświetlaczu telefonu komórkowego. Warunkiem jest posiadanie w monitorowanym miejscu usługi internetowej Dialogu (świadczonej na łączach własnych lub TPSA) oraz routera WiFi.

Wideomonitoring w ofercie Dialogu jest dostępny w dwóch wariantach - Standard oraz Plus. W opcji Plus okres przechowywania danych na serwerze wynosi 30 dni, a czas nagrań to 5 godzin. Oba warianty oferty obejmują powiadamianie (za pomocą sms-a i/lub e-maila) o wykryciu ruchu oraz możliwość uruchamiania nagrywania obrazu z poziomu przeglądarki i zgrywania materiału na dysk.

Miesięczny koszt usługi wynosi od 24,99 zł brutto. W ramach opłaty abonamentowej klient otrzymuje dostęp do dedykowanego portalu (wideomonitoring.dialog.pl), który oferuje podgląd zdarzeń w miejscu zainstalowania kamery, miejsce na serwerze oraz pulę nieodpłatnych sms-ów do powiadamiania o wykrytym ruchu.

Uruchomieniu nowej usługi towarzyszy promocja "Wideomonitoring – bezpieczeństwo w dobrej cenie". Klient, który zdecyduje się z niej skorzystać, otrzyma rabat na opłacie za uzyskanie dostępu do usługi. Wysokość rabatu uzależniona jest od typu kamery – abonent ma do wyboru urządzenie SD lub HD. Promocja trwa do końca 2011 roku i jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Autor:km

Więcej informacji:Dialog, usługa wideomonitoringu

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter