PR 2025-02-19
1

Public Dialog rozpoczęła współpracę z XPENG. Agencja będzie komunikować sprzedaż elektryków

materiały prasowe materiały prasowe

Agencja Public Dialog odpowiada za komunikację przy wprowadzeniu marki na rynek, komunikację korporacyjną oraz organizację wydarzeń specjalnych. Sprzedaż samochodów elektrycznych XPENG rozpocznie się w drugim kwartale br. 
 

Z ramienia agencji Public Dialog za zarządzanie projektem odpowiada Bartosz Cholawo. Strony nie udzielają informacji na jak długo został podpisany kontrakt.

XPENG to chińską firmą technologiczno-motoryzacyjną, założoną w 2014 r., której dystrybutorem i strategicznym partnerem w Polsce jest Inchcape. Do tej pory XPENG wyprodukował i sprzedał ponad 500 000 inteligentnych pojazdów elektrycznych. Pod koniec br. marka będzie obecna w ponad 60 krajach.

Czytaj więcej: W Polsce 11 proc. więcej aut elektrycznych. Przybywa też stacji do ładowania

Od momentu wejścia na europejski rynek motoryzacyjny w Norwegii w 2021 roku XPENG wprowadza zaawansowane technologie i rozwiązania, działając już m.in. w Norwegii, Danii, Szwecji, Finlandii, Islandii, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Irlandii i Wielkiej Brytanii, a wkrótce również w Szwajcarii i w Polsce, z planami dalszej ekspansji.

 

 

Autor: Kinga Walczyk

Więcej informacji: Public Dialog, samochody elektryczne, XPENG

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter