Reklama 2009-04-17
0

Budżet reklamowy HP w regionie EMEA dla Publicis Groupe

Holding reklamowy Publicis Groupe wygrał przetarg na budżet reklamowy działu komputerowych systemów osobistych (Personal Systems Group) firmy Hewlett-Packard w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W walce o ten budżet, którego wartość szacuje się na około 150 milionów dolarów, Publicis pokonał agencje BBDO, Y&R oraz McCann Erickson, która do tej pory obsługiwała w tym zakresie HP.

Za reklamę w tradycyjnych mediach w regionie odpowiedzialna będzie należąca do holdingu agencja Saatchi & Saatchi w Genewie, a obowiązki cyfrowe będą należeć do Publicis Modem.

Poblicis obsługuje również działy HP Personal Systems Group i Image and Printing Group w regionie Azji i Pacyfiku.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: HP, Publicis Groupe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas