Reklama 2025-02-17
0

Goodyear konsoliduje obsługę mediową i reklamową w Publicis Groupe

Firma oponiarska Goodyear Tire & Rubber Company skonsolidowała swoje zadania w zakresie obsługi mediowej, kreacji, produkcji i usług cyfrowych w holdingu reklamowym Publicis Groupe.  

W strukturze Publicis Groupe powołano dedykowaną do obsługi Goodyear jednostkę, która nazywa Publicis P1T Crew. Wczęsniej za obsługę części budżetu marketingowego firmy odpowiadały Colle McVoy i GSD&M.

Goodyear podał, że koszty reklamy w 2023 roku 364 mln dolarów, co stanowi spadek o 3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Wydatki te obejmowały koszty programów reklamowych prowadzonych we współpracy z dealerami i franczyzobiorcami. Firma nie podała ile wydaje na reklamę w mediach. 

Według marketera celem skonsolidowania obsługi reklamowej i mediowej w jednym holdingu reklamowym jest stworzenie jednolitego przekazu, który podkreśli wartość marek, produktów i usług firmy.  

P1T Crew będzie kreatywnie kierowany przez agencję BBH USA. Inne zaangażowane agencje nie zostały ujawnione.  

Autor: Beata Goczał

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter