Nowa kampania reklamowa piwa Żywiec podkreśla 160. rocznicę założenia Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu. Akcję przygotowały firmy marketingowe Syzygy Warsaw, Papaya Films, Roots PR i Mediavest.
Spot z kampanii pokazuje, jak w Arcyksiążęcym Browaru w Żywcu od 160 lat niezależnie od historycznych zawirowań, warzone są piwa żywieckie. Reklama podkreśla historię piwa Żywiec, podkreślając jej trzy kluczowe elementy: tradycję, pasję i miejsce.
Kampania jest prowadzona od 5 września, obejmuje telewizję (wszystkie kanały ogólnopolskie) oraz internet (serwisy VoD).
Reklama | Więcej reklam piwa w radiu i gazetach. Kompania Piwowarska i Carlsberg w górę, w dół Namysłów i Van Pur |
Kreacją spotu zajęła się agencja Syzygy Warsaw. Wyreżyserował go Marcin Filipek, scenografię przygotował Jeremi Brodnicki, a produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest, a za działania public relations - agencja Roots PR.