SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter
array(5) {["Article"]=>array(10) {["id"]=>string(6) "143488"["gallery"]=>string(1) "0"["author_id"]=>string(6) "146699"["title"]=>string(48) ""We love logistics" - nowa odsłona kampanii UPS"["forum_topic_id"]=>NULL["sum_rating"]=>string(1) "0"["rates"]=>string(1) "0"["date"]=>string(19) "2012-05-25 15:11:00"["disable_comments"]=>string(1) "0"["comment_count"]=>string(1) "0"}["Category"]=>array(3) {["group_id"]=>string(1) "6"["id"]=>string(2) "26"["slug"]=>string(18) "kampanie-reklamowe"}["Group"]=>array(2) {["name"]=>string(7) "Reklama"["slug"]=>string(7) "reklama"}["comment_pagination"]=>string(0) ""["Comment"]=>array(0) {}}

"We love logistics" - nowa odsłona kampanii UPS

W telewizji i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej UPS prowadzonej pod hasłem "We love logistics".

Druga odsłona kampanii, podobnie jak pierwsza edycja z jesieni 2011 roku (więcej na ten temat), opiera się na przekazie pasji do logistyki, podkreślając rolę UPS jako eksperta i pioniera w tej dziedzinie. Akcja jest kierowana głównie do kadry decyzyjnej, managerów, dyrektorów oraz właścicieli małych i średnich firm.

W ramach kampanii przygotowano 30-sekundowe spoty telewizyjne (emisja w stacjach biznesowych i po wieczornych programach informacyjnych) oraz bannery internetowe (portale ogólnoinformacyjne). W akcji ponownie wykorzystywana jest piosenka „To Logistyka”, którą w polskiej wersji wykonuje Ania Wiśniewska. Kampania telewizyjna potrwa do 18 czerwca br., a internetowa tydzień dłużej. UPS ma w planach kolejną edycję akcji w drugiej połowie tego roku.

Globalną odsłonę kampanii "We love logistics" przygotowała agencja Ogilvy&Mather Worldwide.

  • Więcej informacji:
  • UPS

Dołącz do dyskusji: "We love logistics" - nowa odsłona kampanii UPS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl