Kłamstwo - z raportu nie wynika, że 1/5 Polaków, a raczej użytkowników pay-tv.
Eh2020-02-21 15:26
00
Przecież na tym Netflixie są prawie same odtwarzane śmieci. Jak to porównać do TV w której niemal "żyje" całe społeczeństwo.. Wydarzenia sportowe, newsy, relacje na żywo, koncerty. Ludzie zdurnieli albo efekt lemingozy.
Netflix wydaje 2 mld dol.na marketing 2020-02-21 18:31
00
Kolejny "twórca artykułów internetowych" o pseudonimie ps, (post scriptum? - tylko gdzie jest tekst zasadniczy?) pisze tekst reklamowy. Polacy rzeczywiście rezygnują z płatnej telewizji, ale na rzecz naziemnej telewizji cyfrowej, lub korzystają z darmowej wersji NTC przy kupnie internetu w UPC (darmowe 34 kanały) . Nie wiemy czy takie pytanie w badaniu padło, a powinno. Nie wiemy też, czy te 1600 osób to abonenci kablówek i tvsat, czy jest to populacja ogólna biorąca udział w badaniu; w takim wypadku osób badanych by była mniej niż połowa z tej liczby, a to już może skutkować inną interpretacją wyników. Tekst reklamowy powinien być czytelnie oznaczony; mamy zdjęcie z Netflixem w roli głównej, ale to chyba nie wystarczy.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Jedna piąta Polaków planuje zastąpienie kablówki streamingiem wideo. Większość nie chce płacić więcej niż 29 zł miesięcznie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (8)
WASZE KOMENTARZE
Kłamstwo - z raportu nie wynika, że 1/5 Polaków, a raczej użytkowników pay-tv.
Przecież na tym Netflixie są prawie same odtwarzane śmieci. Jak to porównać do TV w której niemal "żyje" całe społeczeństwo.. Wydarzenia sportowe, newsy, relacje na żywo, koncerty. Ludzie zdurnieli albo efekt lemingozy.
Kolejny "twórca artykułów internetowych" o pseudonimie ps, (post scriptum? - tylko gdzie jest tekst zasadniczy?) pisze tekst reklamowy.
Polacy rzeczywiście rezygnują z płatnej telewizji, ale na rzecz naziemnej telewizji cyfrowej, lub korzystają z darmowej wersji NTC przy kupnie internetu w UPC (darmowe 34 kanały) . Nie wiemy czy takie pytanie w badaniu padło, a powinno.
Nie wiemy też, czy te 1600 osób to abonenci kablówek i tvsat, czy jest to populacja ogólna biorąca udział w badaniu; w takim wypadku osób badanych by była mniej niż połowa z tej liczby, a to już może skutkować inną interpretacją wyników.
Tekst reklamowy powinien być czytelnie oznaczony; mamy zdjęcie z Netflixem w roli głównej, ale to chyba nie wystarczy.