Mnie podobne rozwiązanie w INEA doprowadza do szewskiej pasji. Z reguły i tak nic takim botem nie załatwimy (strata czasu), zwłaszcza gdy mamy do załatwienia bardzo konkretną sprawę (natomiast bot podsuwa ogólnikowe odpowiedzi zupełnie od czapy). Jednocześnie firma namiętnie oszczędza na infolinii/konsultantach i ogranicza jej godziny pracy (po 18:00 nic nie załatwimy... jak ktoś cały dzień pracuje i nie ma wtedy czasu wisieć na słuchawce, to wieczorem nic nie załatwi).
AI2023-02-18 09:56
10
schyłkowa faza kapitalizmu, który zapomniał, że bez człowieka żaden kapitalizm udać się nie może. Bez pracy ludzie nie będą mieli pieniędzy na zakup towarów i usług świadczonych przez boty, to i boty staną się zbędne.
pit2023-02-18 10:10
20
bzdury nabijanie kabzy firmie telefonicznej i tym którzy to wynajmują
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Operatorzy płatnej telewizji zadowoleni z „botów”. „Udowodniły skuteczność"
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (14)
WASZE KOMENTARZE
Mnie podobne rozwiązanie w INEA doprowadza do szewskiej pasji. Z reguły i tak nic takim botem nie załatwimy (strata czasu), zwłaszcza gdy mamy do załatwienia bardzo konkretną sprawę (natomiast bot podsuwa ogólnikowe odpowiedzi zupełnie od czapy). Jednocześnie firma namiętnie oszczędza na infolinii/konsultantach i ogranicza jej godziny pracy (po 18:00 nic nie załatwimy... jak ktoś cały dzień pracuje i nie ma wtedy czasu wisieć na słuchawce, to wieczorem nic nie załatwi).
schyłkowa faza kapitalizmu, który zapomniał, że bez człowieka żaden kapitalizm udać się nie może. Bez pracy ludzie nie będą mieli pieniędzy na zakup towarów i usług świadczonych przez boty, to i boty staną się zbędne.
bzdury nabijanie kabzy firmie telefonicznej i tym którzy to wynajmują