Wdrożenie CRM to przede wszystkim szansa, a w zasadzie pewnik ulepszenia kontaktu z klientem w firmach. Warto zainwestować w CRM z modułem telefonicznym i dobrymi rozwiązaniami do zbierania/prezentacji danych i ich analizy
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Agnieszka Jaworska: jak skutecznie wykorzystać CRM Maturity Model
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (12)
WASZE KOMENTARZE
Wdrożenie CRM to przede wszystkim szansa, a w zasadzie pewnik ulepszenia kontaktu z klientem w firmach. Warto zainwestować w CRM z modułem telefonicznym i dobrymi rozwiązaniami do zbierania/prezentacji danych i ich analizy
Ten CRM to dla korpo, dla małej firmy za drogue
200 PLN/miesiąc ...