Reklama 2008-05-18
0

Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe

W bieżącym roku wydatki brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe wzrosną o 60 procent do około 385 milionów funtów.

Taką prognozę przedstawiła w swoim najnowszym raporcie firma E-consultancy - informuje serwis Brand Republic.

E-consultancy oparła swoje dane na szacunkach zakładających 30-procentowy wzrost wydatków na całym brytyjskim rynku reklamy online (do 770 milionów funtów) oraz wzrost udziałów sieci reklamowych w tych wydatkach z 40 do 50 procent.

Zdaniem firmy, tempo wzrostu wydatków na sieci reklamowe jest wyższe niż w przypadku ogólnych wydatków na internetową reklamę, gdyż klienci widzą coraz większy potencjał dla zwrotu inwestycji poprzez korzystanie z takich sieci oraz większą szansę na skuteczne dotarcie do pożądanej grupy odbiorców, np. poprzez wykorzystanie tzw. behawioralnego targetingu.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: internetowe sieci reklamowe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas