Reklama 2020-08-25
1

Wpływ języków obcych na rozwój osobisty w kampanii aplikacji Babbel

Babbel - aplikacja do nauki języków obcych - ruszyła z nową kampanią, podkreślającą wpływ niezobowiązujących rozmów w drugim języku na rozwój osobisty i zawodowy.

Kampania aplikacji Babbel prezentuje realne sytuacje, które potrafią zmienić naszą karierę, a nawet życie. Z pozoru mało znaczące rozmowy, na przykład pogawędki na temat hobby czy umiejętności językowych, potrafią zbliżyć do siebie ludzi i wpłynąć na ich los. W ten sposób Babbel chce zwrócić uwagę na znaczenie języka, który jest czymś więcej aniżeli dodatkiem do CV. Znajomość drugiego języka otwiera drzwi do wymarzonej pracy i oferuje zupełnie nowe możliwości.

Kampania telewizyjna i internetowa obejmuje Polskę, Brazylię, Francję, Włochy i Hiszpanię. Akcja obejmuje zasięgiem media społecznościowe, banery reklamowe oraz wyszukiwarki internetowe.

Międzynarodowa kampania została opracowana i zrealizowana przez wewnętrzny zespół kreatywny Babbel we współpracy z BWGTBLD, domem produkcyjnym z Berlina. Reżyserem spotów jest Bengi Coskun.

Autor: jd

Więcej informacji: Babbel, kampania reklamowa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter