Wystartowała najnowsza kampania promocyjna sieci Lidl Polska pod hasłem „Jak PO RYBY, to do LIDLA”, która ma na celu zwrócenie uwagi klientów na produkty rybne dostępne w sklepach sieci. Twarzą kampanii został znany polski aktor Piotr Cyrwus.
Nowa kampania Lidl Polska ma na celu przypomnienie konsumentom, że sieć oferuje szeroki wybór ryb i produktów rybnych – zarówno świeżych, wędzonych, mrożonych, jak i owoców morza czy konserw. To propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie różnorodność i jakość w atrakcyjnych cenach – zachęca Lidl.
Koncepcja nowej kampanii Lidla
Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na czytelnych kodach kulturowych związanych ze światem ryb i wędkarstwa. Spot reklamowy w humorystyczny sposób odwołuje się do znanego insightu – ryby nie zawsze biorą.
Lidl Polska to miejsce, które nigdy nie zawodzi: niezależnie od „połowów”, klienci zawsze wracają z bogatymi „łowami” – informuje agencja GPD odpowiedzialna za kampanię.
Twarzą kampanii został Piotr Cyrwus, który wnosi do przekazu lekkość i dystans. Całości dopełnia muzyczny akcent – reinterpretacja kultowej szanty „Gdzie ta keja” Jerzego Porębskiego, z nowym, humorystycznym tekstem, informuje agencja.
Działania komunikacyjne, w tym spot reklamowy, będą wykorzystywane cyklicznie w wybranych tygodniach roku, w których oferta rybna sieci jest szczególnie rozbudowana.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja GPD.
Piotr Cyrwus był też twarzą firmy Kotlin
W maju 2020 roku w ramach kampanii ketchupu Kotlin (produkowanego przez Grupę Maspex) pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze” przygotowano spot, w którym aktor Piotr Cyrwus pokazywał, jak można bezpiecznie grillować w czasie epidemii koronawirusa. Aktor nawiązał do swojej kultowej roli w serialu „Klan”.