Reklama 2017-11-09
6

„W Święta zamień się w słuch” w bożonarodzeniowej kampanii IKEA (wideo)

Sieć sklepów IKEA rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Akcję, w której jako lektor występuje Bartosz „Fisz” Waglewski, przygotowały firmy marketingowe Saatchi & Saatchi IS, Tank Production i MEC.

Kampania jest oparta na spocie pokazującym rodzinę zasiadającą do posiłku przy bożonarodzeniowym stole. Bartosz „Fisz” Waglewski opisuje, że pozornie zwyczajne gesty pokazują silne uczucia łączące różne osoby, co podsumowuje hasło: „W Święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość”.

Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, są w niej przedstawiane wybrane produkty z oferty IKEA.

Bartosz „Fisz” Waglewski jest narratorem spotów IKEA od sierpnia br. Działania reklamowe z jego udziałem są prowadzone pod hasłem głównym „Niech żyje dom!”.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Saatchi & Saatchi IS, produkcją spotu - dom produkcyjny Tank Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

Więcej informacji: IKEA, reklama świąteczna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas