Reklama 2008-08-12
0

Użytkownicy komórek nie lubią reklam, ale na nie odpowiadają

Większość użytkowników telefonów komórkowych jest niechętna wobec reklam przesyłanych za pomocą wiadomości tekstowych lub w inny sposób na ich urządzenia.

Jednocześnie jednak prawie 1/4 osób, która otrzymała tego typu reklamy przyznaje, że przynajmniej raz na nie odpowiedziała - informuje serwis NYTimes.com, powołując się na badanie organizacji Direct Marketing Association (DMA).

"To jeden z najgorętszych dostępnych obecnie kanałów marketingowych" - mówi o tego typu reklamach Edward Manzitti, wiceprezes ds. badań w DMA. Jego zdaniem niechęć do nich wynika z faktu, że odbiorcom często każe się płacić za reklamy w wiadomościach tekstowych przesyłane na ich komórki.

"Gdyby dostawcy zaproponowali marketerom inny rodzaj cennika, w którym to zamiast konsumenta koszty ponosi reklamodawca, mielibyśmy też inny rodzaj podejścia odbiorców" - dodał Manzitti.

źródło: NYTimes.com

Autor: km

Więcej informacji: reklama mobilna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas