Większość użytkowników telefonów komórkowych jest niechętna wobec reklam przesyłanych za pomocą wiadomości tekstowych lub w inny sposób na ich urządzenia.
Jednocześnie jednak prawie 1/4 osób, która otrzymała tego typu reklamy przyznaje, że przynajmniej raz na nie odpowiedziała - informuje serwis NYTimes.com, powołując się na badanie organizacji Direct Marketing Association (DMA).
"To jeden z najgorętszych dostępnych obecnie kanałów marketingowych" - mówi o tego typu reklamach Edward Manzitti, wiceprezes ds. badań w DMA. Jego zdaniem niechęć do nich wynika z faktu, że odbiorcom często każe się płacić za reklamy w wiadomościach tekstowych przesyłane na ich komórki.
"Gdyby dostawcy zaproponowali marketerom inny rodzaj cennika, w którym to zamiast konsumenta koszty ponosi reklamodawca, mielibyśmy też inny rodzaj podejścia odbiorców" - dodał Manzitti.
źródło: NYTimes.com