Reklama 2009-02-27
0

Unilever z nowym logo w reklamach

Począwszy od 2 marca koncern Unilever będzie umieszczać nowe logo w reklamach wszystkich swoich marek.

Pierwszą należącą do koncernu marką, której telewizyjna, outdoorowa i prasowa kampania będzie zawierać nowe logo, będzie margaryna Flora. Następne w kolejności są marki PG Tips, Magnum, Sure oraz Dove.

W przypadku telewizji logo będzie zawsze pojawiać się na końcu danej reklamy w prawym górnym rogu ekranu.

Rzecznik Unilever poinformował, że decyzja o połączeniu nowego logo z wszystkimi markami została podjęta w wyniku badania, które pokazało, że konsumenci, którzy wcześniej kupili jeden z produktów koncernu będą kupować następne o ile będą wiedzieć, iż pochodzą one od tej samej firmy.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Unilever

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas