W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVN w okresie od 22 do 28 kwietnia 2013 roku wzrósł o 0,12 pkt. proc. do 13,87 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,73 pkt. proc. do 13,59 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, którego wynik wyniósł 12,36 proc. po spadku o 0,58 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,32 proc., w dół o 0,29 pkt. proc.).
Rekordowymi udziałami pochwalić się mogą dwa kanały: zajmująca 6. pozycję naziemna stacja TV4, której średni tygodniowy wynik wyniósł 3,49 proc. po wzroście o 0,04 pkt. proc. oraz plasujący się na 11. miejscu Puls 2 (1,04 proc. po wzroście o 0,17 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się TVN, która straciła tutaj 0,45 pkt. proc. do 15,47 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,28 pkt. proc. do 13,92 proc. Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowała TVP1 (wzrost o 0,71 pkt. proc. do poziomu 9,83 proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,61 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP1 serial „Ranczo”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.04.2012 - 28.04.2013 - grupa 4+
Zobacz tabelę
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.04.2012 - 28.04.2013 - grupa 16-49