Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nowa kampania edukacyjna TV Puls i Policji. Wykorzystano w niej kontrolowany scam z aktorem z "Lombardu"
Program Wysockiej-Schnepf i Nawrockiego w TVP Info ma ponad 110 tys. widzów
TV Republika śrubuje rekord oglądalności. „Fakty” i „19.30” hitami tygodnia
„Czarno na białym” w TVN24 zyskało 174 tys. widzów. Za miesiąc nowy sezon
Alior Bank i Mastercard partnerami 5. edycji festiwalu Meet at Rift
Znamy ceny platformy Max w Polsce. Trzy pakiety, oferta „konkurencyjna cenowo”
„The Last of Us” oraz „Diuna” hitami HBO Max od momentu startu platformy (rankingi)
Nowy serial „Matylda” hitem TVP1
Haier oficjalnym partnerem Roland Garros 2024, Ana Ivanović ambasadorką
Bartłomiej Rybak dyrektorem sprzedaży w sieci reklamy online Digital Contact