Reklama 2019-03-01
0

Trwa przetarg Vectry na obsługę mediową

Operator telewizji kablowej Vectra prowadzi przetarg, w którym wybierze dom mediowy. Obecnie współpracuje w tym zakresie z ClickAd.

- Wybrany dom mediowy będzie realizował dla nas strategię medialną oraz zaplanuje i zrealizuje kampanie reklamowe online - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak z biura PR Vectry.

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty na przełomie kwietnia i maja. Marketer nie podaje innych szczegółów postępowania, w tym nazw i liczby podmiotów biorących w nim udział.

Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obecnie obsługuje ponad 970 tys. klientów w 398 miastach na terenie całego kraju.

Autor: jd

Więcej informacji: Vectra, przetarg, dom mediowy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas