Reklama2013-03-14

Tomasz Kot w kolejnej telezakupowej reklamie Netii (wideo)

Do emisji trafił drugi spot Telewizji Osobistej Netii z Tomaszem Kotem nawiązujący do stylistyki telewizyjnych telezakupów. Kampanię przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.

W nowej reklamie Telewizji Osobistej Netii Tomasz Kot wspólnie z partnerką przekonują, że oglądanie telewizji to świetny pomysł na spędzanie czasu, kiedy jest brzydka pogoda. Spot informuje, że Telewizja Osobista kupowana wspólnie z pakietem internetowym za 45,90 zł kosztuje 39 zł miesięcznie.

W takiej samej stylistyce, telewizyjnych programów telezakupowych, utrzymana była pierwsza reklama tej oferty (obejrzyj ten spot).

Obecna odsłona kampanii, tak samo jak poprzednia, jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie.

Reklamy przygotowała agencja Brasil, a za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

Autor:Tomasz Wojtas

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter