Reklama 2025-02-26
2

Super Combo w nowej kampanii McDonald's

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Sieć Mcdonald's wprowadziła do swojej oferty zestaw Super Combo. Promuje ja kampanią m.in. w telewizji i na platformach VOD. 

Super Combo to zestaw, którego nieodłącznym elementem są średnie frytki i średni napój oraz dwa ulubione burgery spośród: Cheeseburger, Hamburger, Jalapeño Burger, Chikker i Red Chikker. Od teraz do oferty dołączono 4 McNuggets, czyli kawałki mięsa kurczaka w złocistej, chrupiącej panierce.  

Rozszerzeniu oferty Super Combo towarzyszy kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. 

Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.  

 

 

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: McDonald's, Super Combo, kampania

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter