Prasa 2009-08-12
0

Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w maju 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotował "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Twist" w maju 2009 r. wyniosła 137 276 egz. i była o 1 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który w maju br. sprzedał się w ilości 106 941 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)ze sprzedażą ogółem na poziomie 103 379 egz. (wzrost o 1 proc.).

Zobacz tabelę


Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter