Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w maju 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotował "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem "Twist" w maju 2009 r. wyniosła 137 276 egz. i była o 1 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun
Club" (Wydawnictwo Bauer), który w maju br. sprzedał się w
ilości 106 941 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej
uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)ze
sprzedażą ogółem na poziomie 103 379 egz. (wzrost o 1
proc.).
Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.