Prasa 2009-07-27
0

Sierpniowy 'Joy' z kampanią reklamową

Sierpniowe wydanie miesięcznika "Joy" (Marquard Media Polska), które ukazało się 20 lipca br., wspiera kampania reklamowa.

Na okładce numeru znalazła się Madonna. Wydanie ukazało się w standardowej cenie 3,90 zł i nakładzie wynoszącym 280 tys. egz.

Numer reklamowany jest w telewizji (TVN Style, Fox Life, Viva Polska, Tele 5, Kino Polska, Zone Club), radiu (Radio Zet, Radio Kolor), internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl), prasie (autopromocja w "Shape") oraz z wykorzystaniem outdooru w największych miastach. Kampanię przygotował i media zaplanował dział marketingu Marquard Media Polska.

Średnia sprzedaż ogółem "Joya" w okresie od stycznia do kwietnia br. wyniosła 179 391 egz. (dane ZKDP).

Autor: pp

Więcej informacji: Joy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas