Reklama 2025-01-22
1

Bartosz Walat dyrektorem kreatywnym Tears of Joy

Bartosz Walat Bartosz Walat

Bartosz Walat od początku stycznia objął stanowisko creative directora w agencji influencer marketingowej Tears of Joy. Do tej pory pracował tam jako creative lead.

Bartosz Walat ma 17-letnie doświadczenie w marketingu i komunikacji. W Tears of Joy pełnił dotychczas funkcję creative leada, tworząc koncepty kreatywne w odpowiedzi na postępowania przetargowe i bieżące zapytania klientów, m.in. dla Millenium, Dan Cake, Żabka Jush, Semilac, Olewnik czy Nescafe.

W nowej roli będzie odpowiadał za całokształt działań kreatywnych w zakresie realizowanych kampanii. Jednocześnie zaopiekuje się przeorganizowanym zespołem złożonym z twórców koncepcji kreatywnych i projektantów graficznych, zadba też o kreatywny rozwój produktów agencji.

Zobacz: Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka 

Wcześniej Walat związany był z agencjami os3 i VMLY&R, gdzie realizował projekty dla Lay’s czy Adidas. Doświadczenie nabywał w dziale kreatywnym Warszawskiej Szkoły Filmowej, w redakcjach Eurozetu, Radia Park i Telewizji Polskiej.

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

Więcej informacji: Bartosz Walat, Tears of Joy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas