Reklama 2018-02-16
2

Miłość na przekór ciężkiej chorobie w nowej odsłonie kampanii fundacji Rak'n'Roll

„Nie ma miłości bez procentów" to tytuł nowego spotu fundacji Rak'n'Roll, przygotowanego w ramach kampanii zachęcającej do przekazywania na rzecz organizacji 1 procenta podatku. Za całościową koncepcję kreatywną pomysłu odpowiada agencja Grey Group Poland.

Spot „Nie ma miłości bez procentów" opublikowano w walentynki. Przekonuje do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim opowiada o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. Można go zobaczyć na kanałach społecznościowym fundacji Rak'n'Roll.

 

Spot jest kolejną odsłoną kampanii „Nie ma Rak'n'Rolla bez procentów" przypominającej, że fundacja aby działać potrzebuje wsparcia finansowego. W ramach tej akcji stworzono już specjalne rzemieślnicze piwo bezalkoholowe  „KRS 0000 338 803”.

Za stronę koncepcyjno-kreatywną kampanii „Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów” odpowiada agencja Grey Group Poland. W realizację projektu zaangażowały się także pro bono agencja PR Cohn&Wolfe, a także dom produkcyjny Shootme, Wołowski & Partners Studio, IndaHash, Lettly oraz dom mediowy MediaCom.

Autor: jd

Więcej informacji: fundacja Rak'n'Roll, 1 procent podatku

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas