Projekt „Photos for Life” przygotowany przez agencję Isobar Poland dla fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!, nagrodzono srebrem na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica Awards. Jak dotąd jest to jedyna nagroda dla agencji z Polski.
Podczas konkursu Epica projekt fundacji był oceniany w kategorii Business to Business Direct i zajął w niej drugie miejsce. Pierwsze przypadło kampanii „Street view unpaid bills „ autorstwa agencji BBDO Belgium zrealizowanej dla JCDecaux.
„Photos for Life” to charytatywny bank zdjęć osób chorych na nowotwór i tych, którzy z chorobą wygrali. Wpływy ze sprzedaży fotografii są przeznaczane a wsparcie podopiecznych fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie! (przeczytaj więcej na ten temat).
Do tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards przesłano 24 prace z Polski. Zdobywcy kolejnych nagród będą ogłaszani do piątku. Ogółem rywalizuje o nie 3,4 tys. projektów z całego świata.