Reklama 2017-11-03
0

Publicis Media głównym partnerem L'Oréal w planowaniu i zakupie mediów we Francji

Koncern L'Oréal zapowiedział że jego głównym partnerem w segmencie planowania i zakupu mediów we Francji będzie Publicis Media. L'Oréal na rynku francuskim jest obecnie drugim co do wielkości reklamodawcą pod względem wydatków medialnych.

W komunikacie Publicis Groupe poinformowało, że jego oddział Publicis Media podejmie ściślejszą współpracę na rynku francuskim z koncernem kosmetycznym L'Oréal.

Wybór Publicis Media przez L'Oréal oznacza, że firma wygrała współzawodnictwo z kilkoma konkurentami, wśród których były Havas, WPP i Dentsu Aegis. Teraz zgodnie z zapowiedzią za strategię medialną będzie odpowiadać wyłącznie Publicis Media.

Obecnie L'Oréal jest drugim pod względem wydatków medialnych reklamodawcą na rynku francuskim i promuje tam w sumie ponad 70 różnych marek.

Współpraca ma obejmować także stworzenie przez Publicis Groupe kompleksowy model marketingowy dla L'Oréal.

 

Autor: ps

Więcej informacji: L'Oreal, Publicis Groupe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas