Reklama 2005-09-09
0

Public współpracuje z marką Tyskie

Public, firma oferująca usługi w zakresie outdooru i wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, współpracuje z marką Tyskie - sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Kampania, obejmująca zasięgiem stadiony Warszawy i Chorzowa swój kulminacyjny punkt osiagnęła podczas meczu Polska-Walia. Marka Tyskie pojawiła się na nośnikach typu Public - Airwall w formacie 5x7 oraz 12x7 przy głównych arteriach prowadzących do obiektów sportowych. Jako dodatkową formę komunikacji - zewnętrzny branding stadionów - zastosowano frontligty winylowe w formacie 10x2 oraz 5x2. Łączna powierzchnia ekspozycji obejmuje niemal 1000 metrów kwadratowych powierzchni.
Zadaniem firmy Public była kompleksowa koordynacja i nadzór projektu oraz druk materiałów ekspozycyjnych.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Starcom.

Autor: pr

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter