Prasa2007-03-14

Przyjaciółka liderem sprzedaży

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w grudniu 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 444 728 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 36 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 21 proc. a na czwartym miejscu  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 3 proc.

  Zobacz tabelęsprzedaży Gazety Wyborczej

  • Polityka liderem, słaby 2006 rok tygodników opinii
  • Dzienniki regionalne tracą czytelników
  • Twój Styl w dół, Pani zyskuje
  • Autor:masz

    praca.wirtualnemedia.pl

    Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
    KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

    W TYM TEMACIE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStrona GłównaNewsletter