Reklama 2008-06-16
0

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek

Opracowana została nowa tożsamość wizualna Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Logo oraz wszystkie materiały informacyjne oparte są na motywie domu i rąk.

Głównym elementem logo PSSB jest stylizowana grafika przedstawiająca sprzedaż bezpośrednią. Dłoń górna (jako symbol sprzedawcy) przekazuje symboliczny przedmiot sprzedaży dłoni dolnej (symbol klienta). Wszystko odbywa się w schematycznie zarysowanym domu klienta, czyli najważniejszym miejscu dla sprzedaży bezpośredniej. Powstała też nowa strona internetowa - pssb.pl.

Poprzez zmianę identyfikacji PSSB chce wzmacniać swój wizerunek jako silnej reprezentacji branży i organizacji eksperckiej. Zamierza też kontynuować działania wspierające mikroprzedsiębiorczość. Celem prac PSSB jest stworzenie takich warunków, aby udział w PKB przychodów generowanych przez własną działalności gospodarczą osób fizycznych zbliżył się do średniej europejskiej.

Do utworzonego w 1994 roku Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej należy obecnie 15 przedsiębiorstw: AMC, ACN, Amway, Avon, Betterware, DLF, Forever Living Products, Herbalife, Lampe Berger, Lux, Mary Kay, NL, Oriflame, Tupperware i Vorwerk.

Autor: łk

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0)

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter