Na czele oglądalności wśród stacji sportowych w zeszłym miesiącu był Polsat Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Eurosport 1, a liderem wśród spadków był kanał Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział liderującego Polsatu Sport w listopadzie 2016 roku wyniósł 0,47 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmniejszył się o 16,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Drugą lokatę zajął nadający naziemnie Polsat Sport News, którego udział zmalał o 5,26 proc. do poziomu 0,36 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik tej stacji w listopadzie br. wyniósł 0,34 proc., po wzroście o 25,93 proc. - największym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek, wynoszący 50 proc. do 0,01 proc., zanotował Orange Sport. Stacja ta w rankingu spadła z 11. na 13. miejsce – ostatnie.
Dwa oczka wyżej, z udziałem wynoszącym 0,05 proc., znalazł się Eleven Sports. Kolejne miejsce zajął siostrzany kanał Eleven (0,02 proc. udziału). Obie stacje od września br. zaczęły emitować reklamy.
Zobacz tabelę
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce należało do Polsatu Sport (spadek o 22,73 proc. do 0,34 proc.), a drugi był Polsat Sport News (w dół o 6,06 proc. do 0,31 proc.).
Podium uzupełnia Eurosport 1, który awansował z miejsca czwartego (0,19 proc.; + 18,75 proc.).
W tym ujęciu najwięcej zyskał Eurosport 2 - było to 54,55 proc. do 0,17 proc.
Również i tutaj największy spadek - o 50 proc. do 0,01 proc.- odnotował Orange Sport.
Zobacz tabelę