Polski agent wyłączny Allianz Mariusz Adamczyk został twarzą globalnej kampanii tej firmy ubezpieczeniowej pod hasłem „Spark Confidence”.
Od 22 lutego agent wyłączny Allianz Mariusz Adamczyk i jego opowiadana w języku polskim historia są filarami globalnej akcji #SparkConfidence. Jak informuje firma, Mariusz Adamczyk jest jednym z dynamicznie rozwijających się pośredników Allianz, pracuje na południu Polski.
Dzięki kampanii Allianz możemy dowiedzieć się, co motywuje olimpijczyków, paraolimpijczyków, sławy świata biznesu i kultury – ale również zwykłych ludzi, których historia jest wyjątkowa.
- Zawsze chciałem być częścią Allianz. Kiedy zaczynałem karierę w finansach, szukałem solidnej, ale dynamicznej marki. I wiedziałem, że będę kiedyś dla niej pracował – mówi Mariusz Adamczyk.
"Spark Confidence" to seria 60-sekundowych etiud filmowych, w których na zaproszenie Allianz bohaterowie w osobistych wypowiedziach dzielą się tym, co ich napędza, pomaga przezwyciężać przeszkody i osiągać cele. Są emitowane globalnie na stronie allianz.com i w mediach społecznościowych o globalnym zasięgu.
Pracownicy Allianz w kampanii firmy
- Jesteśmy dumni, że historia agenta z Polski okazała się na tyle interesująca, że Allianz zdecydował się posłużyć się nią globalnie, by podkreślić wartości, które są dla firmy kluczowe - dodaje Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu, komunikacji i PR Allianz.
Co tydzień jeden bohater filmu dzieli się swoją historią i opowiada, co budzi jego pasję i zapał. Afrodite Zegers jest żeglarką startującą na Olimpiadzie i jednocześnie pianistką. Chiang (Richard) Kai Lun odpowiada w Allianz w Azji za odpowiedzialność społeczną i jego pasją jest edukacja. Clarisse Agbegnenou to Francuzka, judoczka, pięciokrotna mistrzyni świata. A Christos Saketos, maratończyk, w greckim Allianz pełni funkcję chief risk officera.