Reklama2008-12-02

'Po co drzeć koty?' - pyta konsumentów i przedsiębiorców UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wspólnie z InspekcjąHandlową rozpoczął outdoorową kampanię promująca polubowne sądykonsumenckie. Akcja pod hasłem "Po co drzeć koty?" zachęcakonsumentów i przedsiębiorców do korzystania z tych instytucji.

Decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz InspekcjiHandlowej o przeprowadzeniu kampanii promującej polubowne sądykonsumenckie wynika z niskiej - w 2007 roku deklarowanej tylkoprzez jedną czwartą ankietowanych - świadomości społecznej na tematistnienia tej instytucji. UOKiK i IH chcą zachęcić konsumentów iprzedsiębiorców do rozwiązywania sporów w sądach polubownych,przełamując stereotypy dotyczące sformalizowanych procedur ikonieczności ponoszenia dużych nakładów finansowych przy wnoszeniuspraw do tych instytucji.

kot

Kampania pod hasłem "Po co drzeć koty?" prowadzona jest od 1grudnia na 1000 billboardów zlokalizowanych w 48 miastach. Kreacjąi zakupem mediów na potrzeby akcji zaplanowanej do 15 grudniazajęła się agencja reklamowa DSK.

Autor:tw

Więcej informacji:UOKiK

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter