Internet2011-02-04

OS3 multimedia zdobyła internetowy budżet Hortexu

OS3 multimedia będzie promować markę Hortex w internecie. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

OS3 multimedia będzie prowadzić w internecie działania budujące nowy wizerunek oraz silną pozycję Hortex. Jednym z elementów tej współpracy będzie wsparcie w mediach społecznościowych, za które odpowiadać będzie Ostryga, agencja wydzielona niedawno z OS3 multimedia (więcej na ten temat).

W ub.r. Hortex przeszedł redesign. Zmianie uległa strategia komunikacji, logo oraz opakowania soków i mrożonek tej marki.

Autor:tw

Więcej informacji:OS3 multimedia, Hortex

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter