Reklama2024-11-04

OMODA i JAECOO klientem Omnicom Media Group

W wyniku wygranego przetargu Omnicom Media Group został partnerem mediowym należących do koncernu Chery marek samochodowych OMODA i JAECOO.  Współpraca partnerów obejmuje obsługę mediowo-kreatywną launchu nowej marki na polskim rynku oraz jej kontynuację we wszystkich mediach.

Pierwsza zrealizowana dla OMODA & JAECOO przez Omnicom Media Group kampania właśnie startuje, a jej główna część potrwa do końca roku, obejmując szeroko zasięgowe działania OOH i DOOH oraz digital (display i video). Agencja wsparła klienta również w zakresie realizacji materiałów kreatywnych oraz płatnych działań public relations wokół wydarzenia wprowadzającego markę na polski rynek pod koniec września.

– Wprowadzenie z sukcesem nowej marki samochodów na rynek jest ogromnym przedsięwzięciem marketingowym, wymagającym zaangażowania mediów i przygotowania odpowiedniej komunikacji. Bardzo się cieszymy, że w tym kluczowym obszarze naszym partnerem został Omnicom Media Group. Wspólnie z doświadczonym zespołem Omnicom będziemy pracować nad tym, aby skutecznie budować świadomość i wizerunek marki OMODA & JAECOO w Polsce, zapraszając Klientów do odwiedzania salonów dealerskich oraz testowania nowoczesnych i komfortowych samochodów naszej marki – powiedziała Paulina Tycner, brand manager OMODA & JAECOO.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

Autor:bg

Więcej informacji:Omnicom Media Group, OMODA, JAECOO

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter