Reklama2024-08-27

Omnicom Media Group z obsługą mediową Michelin

Omnicom Media Group wygrała przetarg na globalną obsługę mediową producenta opon, firmy Michelin. 

Budżet mediowy Michelin szacowany jest na 89,5 mln dolarów rocznie. Omnicom Media Group zwyciężył w globalnym przetargu dotyczącym planowania i zakupu mediów. 

Uczestniczyły w nim inne grupy mediowe, w tym m.in. GroupM, Publicis i Havas Media. Ta ostatnia broniła obsługi Michelin.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Michelin niezmiennie utrzymuje się na szczycie jako najcenniejsza marka opon na świecie przez siedem kolejnych lat, według Brand Finance. Pomimo wyzwań rynkowych i spadku sprzedaży, wartość marki Michelin pozostaje stabilna na poziomie 7,9 mld dolarów.  

Autor:bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter