Reklama 2020-01-27
0

OMD przejmuje od MediaComu obsługę Hortexu

Grupa Hortex, producent m.in. soków i mrożonek zakończyła przetarg na obsługę mediową. Budżet powierzyła agencji OMD, z którą pracowała przed tym, jak wybrała MediaCom Warszawa.

MediaCom (GroupM/WPP) zajmował się obsługą mediową kampanii Hortexu od stycznia 2019 roku. Wtedy - w wyniku wygranego przetargu - przejął ten budżet od OMD.

Hortex nie zdradza szczegółów zakończonego przetargu. Wiadomo jedynie, że MediaCom w nim nie uczestniczył.

Dom mediowy OMD będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów offline. Obecna wygrana oznacza powrót do współpracy z tym klientem - agencja pracowała dla Hortexu od 2014 roku do początku 2019 roku.

W swoich kampaniach Hortex reklamuje się hasłem „Prosto z natury”. Pod koniec ub.r. w reklamach jego mrożonek wystąpił Mateusz Gessler, restaurator znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior” w TVN.

 

Autor: bg

Więcej informacji: Hortex, OMD, MediaCom

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas