Reklama 2025-03-12
0

Orifarm pozostaje klientem OMD

Agencja mediowa OMD wygrała przetarg na obsługę mediową Orifarm Healthcare, firmy, do której należą takie farmaceutyczne marki, jak Amol, Sanostol oraz Vita Buerlecithin. Tym samym agencja utrzymała 10-letnią współpracę z klientem. Przetarg nadzorowany był przez Instytut Audytu Mediowego.

Na mocy przedłużonego kontraktu pomiędzy partnerami, OMD będzie odpowiedzialne za strategię mediową, planowanie i zakup mediów online i offline oraz obszar analityki i badań.

Magdalena Anna Pabjasz, head of OTC marketing and digital w Orifarm Healthcare, podkreśla: – Cieszymy się z kontynuacji współpracy z OMD. Podczas przetargu zaprezentowali świeże podejście do strategii mediowej, z której szczególnie wybrzmiało głębokie zrozumienie naszej kategorii oraz proaktywność. Był to kluczowy aspekt, który zadecydował o wyniku przetargu.

Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały.

 

Autor: Beata Goczał

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter