Reklama 2006-07-20
0

Nowy team kreatywny w Paralotnej

Agencja Paralotna wzmocniła zespół kreacji o dwie nowe osoby.

Do agencji dołączyli Piotr Matecki - poprzednio copywriter agencji Martis, pracujący dla marek Microsoft, Renault, Gerber, Monsanto, Arysta Lifescience (nominowana do nagrody Effie i wyróżniana na krajowych i zagranicznych festiwalach kampania dla marki Apacz) oraz Marcin Grzegorzewski - art director związany dotychczas z agencją Brand Support, pracujący dla marek Coty, Statoil, Danone, Diageo, Unilever.

Nowy team zajmie się obsługą stałych klientów Paralotnej - Orange, Winiary oraz wsparciem w przetargach i w dalszym, konsekwentnym kreowaniu pozycji firmy jako jednej z najbardziej twórczych agencji reklamowych na rynku - powiedział  Michał Holewiusz z agencji Paralotna.

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter