Reklama 2008-03-06
0

Nielsen: mobilna reklama zyskuje

23 procent amerykańskich użytkowników komórek widziało w ciągu ostatnich 30 dni reklamę na ekranie swojego telefonu.

Około połowa z tych osób odpowiedziała na taką reklamę poprzez wysłanie wiadomości tekstowej, kliknięcie w nią bądź zadzwonienie pod podany numer - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na badanie firmy Nielsen.

Liczba użytkowników komórek z USA, którzy widzieli mobilną reklamę, zwiększyła się w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku o 38 procent do 58 milionów osób, w porównaniu z 42 milionami w II kwartale.

Z badania Nielsena wynika również, że 32 procent respondentów byłoby otwartych na mobilne reklamy, o ile zmniejszyłyby one ich rachunki. Z kolei 13 procent respondentów patrzy na nie przychylnym okiem, jeśli poprawiają jakość dostępnych treści mobilnych, a 14 procent jeśli są związane z ich zainteresowaniami.

źródło: MediaPost Publications

Autor: km

Więcej informacji: reklama mobilna

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas