Reklama 2016-04-06
2

Ministerstwo Rozwoju daje pięć dni w konkursie na obsługę mediową

Pięć dni na przygotowanie ofert na zakup czasu antenowego w radiu i telewizji mają domy mediowe zainteresowane udziałem w konkursie Ministerstwa Rozwoju na obsługę mediową kampanii promującej akcję Dni Otwarte Funduszy Europejskich. Budżet wynosi 600 tys. zł brutto.

Resort zaplanował kampanię na okres od 3 do 15 maja br. W poniedziałek 4 kwietnia zaprosił domy mediowe i nadawców do składania ofert na zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz zapewnienie emisji spotów reklamowych na potrzeby akcji.

Ministerstwo Rozwoju chce w ramach kampanii emitować 30-sekundowy spot w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych przy programach skierowanych do osób w wieku 25-59 lat. Oczekuje, że 30 proc. GRP dla kampanii zostanie zrealizowane w prime time w stacjach ogólnopolskich, a 70 proc. GRP zostanie wygenerowane w dniach od 9 do 15 maja. Przewidziana jest też emisja spotu w kanałach dla dzieci i młodzieży.

Spot radiowy ma być emitowany jedynie w rozgłośniach  ogólnopolskich, które mają przynajmniej 5 proc. udział w czasie słuchania.

Budżet na zakup czasu antenowego w telewizji i radiu wynosi 600 tys. zł brutto, z czego 500 tys. zł ma trafić do telewizji, pozostałe 100 tys. zł - do stacji radiowych.

Zainteresowane domy mediowe i nadawcy mogą składać swoje oferty do najbliższego piątku.

Autor: bg

Więcej informacji: Ministerstwo Rozwoju

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas